Søvik Fysioterapi stenger dørene

01.05.2022

Jeg har fått ny jobb med driftstilskudd fra Bergen kommune og avtale med Helfo hos Åsane Fysioterapi avd. Morvik.

Det blir oppstart i Juni og Søvik Fysioterapi blir dermed avviklet og lokale i Salhus stengt.

De som har kjøpt gavekort og timer kan få benytte seg av dem ut året i Morvik.

Det er ikke online booking der, så for å få time må dere ta kontakt med meg på tlf: 95200486.

Det er en fordel å sette opp timer i god tid før de skal benyttes da ukene fort fyller seg opp.

E-post, nettside, Facebook-side og snap vil etter hvert bli avviklet også.

Så all kontakt må bli via tlf.

Foretrekker SMS, men om du ringer og jeg ikke tar den så ringer jeg alltid opp igjen når jeg har tid.

Takk for nå og nøl ikke med å ta kontakt om det er noe.

vennlig hilsen

Ina Martine Søvik

Søvik Fysioterapi AS
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang